Nejčastěji kladené otázky:
Proč bych si měl vybrat právě společnost DEICHMANN jako zaměstnavatele?
  • Jsme německá rodinná firma s dlouhou tradicí.
  • Jsme velká a stabilní společnost – nabízíme jistotu a stabilitu také svým zaměstnancům.
  • Své podnikání financujeme z vlastních zdrojů.
  • Angažujeme se v sociální sféře a vedeme vlastní charitativní organizaci.
  • Ve strategii firmy se odrážejí křesťansky orientované hodnoty.
  • I v České republice máme dlouhou historii – na českém trhu působíme od roku 2004, tedy více než 15 let.
  • V ČR máme 115 prodejen a zaměstnáváme více než 700 lidí.
  • V roce 2012 jsme získali ocenění BEST EMPLOYERS pro nejlepší zaměstnavatele.
  • Své spolupracovníky pečlivě zaškolujeme a podporujeme je při kariérním růstu.
  • Dohromady jsme dobrý tým.
Jakým způsobem se mohu přihlásit do výběrového řízení?

Do výběrového řízení se můžete přihlásit dvěma způsoby:

Přes tlačítko odpovědět, které naleznete v jednotlivých inzerátech (deichmann-kariera.czwww.prace.czwww.jobs.cz). Zde vložíte potřebné dokumenty a odešlete.

Vytištěný životopis předejte na příslušné prodejně, ke které se inzerce vztahuje.

Jak často musím chodit do práce, když je pracovní úvazek prodavače/prodavačky 15 hod. týdně?

Při týdenním 15hodinovém úvazku odpracuje zaměstnanec zhruba tři směny za týden po pěti hodinách. Někdy se stává, že zaměstnanci pracují i více hodin, než je základní úvazek. Všechny odpracované hodiny jsou samozřejmě propláceny.

Jak jsou směny rozvržené v průběhu pracovního týdne?

Směny jsou rozvržené nerovnoměrně. To znamená, že do práce se chodí většinou nepravidelně. Děje se tak proto, abychom personálně pokryli zákaznicky silná období a časy. Pracovní směny mohou být naplánovány v týdnu i o víkendu. Jednotlivé začátky a konce směn se mohou také lišit. Není tedy možné chodit pouze na ranní směny. Směny vypisuje vedoucí prodejny minimálně 14 dnů dopředu.

Práce na zkrácený úvazek je na pracovní smlouvu nebo dohodu?

Pracovní poměr prodavače/prodavačky či zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny je založen pracovní smlouvou, i když je úvazek zkrácený.

Je možné zařadit můj životopis do databáze a kontaktovat mě v případě, že by se objevilo volné pracovní místo odpovídající mému profilu?

Databázi životopisů uchazečů vzhledem k ochraně osobních údajů nevedeme, proto prosím sledujte aktuální nabídku práce, kterou naleznete na našich kariérních stránkách, na serverech www.jobs.cz nebo www.prace.cz.

Zaměstnáváte brigádníky a od jakého věku?

Ano. Není-li pozice vypsána na našich webových stránkách, kontaktujte prosím přímo vedení prodejny, ve které o brigádu stojíte. Brigádníky bereme standardně od 18 let.

Co si mohu představit pod pojmem „cestující vedoucí prodejny“?

Jedná se o pozici vedoucí/ho prodejny, který nemá vlastní prodejnu.

Na počátku uchazeče čeká důkladné několikaměsíční zaškolení v různých prodejnách, takže hojně cestuje. Veškeré cestovní náhrady (autobus, vlak) vč. případného ubytování na pracovních cestách hradí naše firma.

Po zaškolení funguje jako vedoucí pracovník na prodejnách, kde momentálně pozice vedoucího není obsazena, či jako výpomoc tam, kde nastane personální oslabení. Nejde o pozici obchodního zástupce. Z této pozice lze postoupit na pozici vedoucí prodejny.

Co si mohu představit pod pojmem „cestující asistent/ka prodeje trainee“?

Jde o tréninkový program pro motivované uchazeče, kteří chtějí kariérně růst a vyzkoušet si práci v retailu. Uchazeč u nás začíná na pozici prodavač/ka a postupně se zaškoluje a vypracovává výše na pozici zástupce/zástupkyně vedoucí/ho prodejny.

Zaškolení a praxe probíhá v různých prodejnách, takže trainee často cestuje. Veškeré cestovní náhrady vč. případného ubytování na pracovních cestách hradí naše firma.

Po ukončení programu po roce je uchazeči při vzájemné spokojenosti nabídnuta pozice cestující/ho vedoucí/ho prodejny, která je už jen krůček od vedení vlastní prodejny, nebo jiná vhodná pozice.

Co když mám další otázky?

S dalšími dotazy se můžete obrátit na oddělení lidských zdrojů, a to buď telefonicky na čísla

+420 775 860 965,

+420 725 295 889

nebo e-mailem na adresu:

hr-dcz@deichmann.com.